Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, αγαπητές μαθήτριες και αγαπητοί μαθητές,

Με ιδιαίτερη χαρά ανακοινώνουμε την ολοκλήρωση της διαδικασίας των εισαγωγικών εξετάσεων για την εισαγωγή στην Α΄ Τάξη Γυμνασίου του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης για το σχολικό έτος 2026–2027.

Θα ήθελα να συγχαρώ θερμά όλους τους μαθητές και τις μαθήτριες που συμμετείχαν στη διαδικασία, επιδεικνύοντας ενδιαφέρον, προσπάθεια και αγάπη για τη μουσική και την εκπαίδευση. Η συμμετοχή σας αποτελεί από μόνη της ένα σημαντικό βήμα δημιουργικής αναζήτησης και προσωπικής εξέλιξης.

Ιδιαίτερα συγχαρητήρια αξίζουν στους επιτυχόντες μαθητές και μαθήτριες, τους οποίους καλωσορίζουμε με χαρά στη μεγάλη οικογένεια του Μουσικού Σχολείου μας. Ευχόμαστε η φοίτησή τους να αποτελέσει μια ξεχωριστή διαδρομή γνώσης, καλλιτεχνικής έκφρασης και δημιουργικών εμπειριών.

Παράλληλα, θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμησή μου προς όλους τους γονείς και κηδεμόνες για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στο σχολείο μας, καθώς και προς τα μέλη της εξεταστικής επιτροπής και το εκπαιδευτικό προσωπικό για την άρτια οργάνωση και διεξαγωγή της διαδικασίας.

Σας ευχόμαστε ένα όμορφο και ξεκούραστο καλοκαίρι και ανυπομονούμε να υποδεχθούμε τους νέους μας μαθητές και τις νέες μας μαθήτριες τον Σεπτέμβριο.

Με εκτίμηση,

Μαρία Κορύτσα

Διευθύντρια Μουσικού Σχολείου