Η ομάδα «Έφηβοι σε δράση» του Μουσικού Σχολείου Κατερίνης που συμμετείχε στο πρόγραμμα «Βουλή των Εφήβων» ασχολήθηκε μεταξύ άλλων με το θέμα του σχολικού εκφοβισμού. Συζήτησαν για την αναγκαιότητα των ορίων της συμπεριφοράς στο σχολείο, & προβληματίστηκαν για περιπτώσεις στις οποίες παραβιάζονται αυτά τα όρια, καθώς και πώς θα έπρεπε να αντιμετωπίζονται, δίνοντας έμφαση στις δράσεις που πρέπει να αναλαμβάνουν οι μαθητικές κοινότητες. Καρπός της ανταλλαγής των προβληματισμών τους επί του θέματος ήταν η δημιουργία του παρακάτω video.