Στις 16.12.2024 η Β’ Γυμνασίου με συνοδούς τη Διευθύντρια Μαρία Κορύτσα, Ουρανία Γρίβα και Ελισάβετ Χαρτοματζίδου επισκέφτηκε την Αθήνα και συμμετείχε στας εξής:
- Επίσκεψη και παρακολούθηση παράστασης στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
- Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό Χώρο και στο Μουσείο της Ακρόπολης
- Επίσκεψη στο Θέατρο Ημέρας με Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού
- Επίσκεψη στο Μουσείο Κούκλας με Εργαστήρι Κατασκευής Κούκλας


