Στις 16.12.2024 η Β’ Γυμνασίου με συνοδούς τη Διευθύντρια Μαρία Κορύτσα, Ουρανία Γρίβα και Ελισάβετ Χαρτοματζίδου επισκέφτηκε την Αθήνα και συμμετείχε στας εξής:

  • Επίσκεψη και παρακολούθηση παράστασης στο ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος
  • Επίσκεψη στον Αρχαιολογικό Χώρο και στο Μουσείο της Ακρόπολης
  • Επίσκεψη στο Θέατρο Ημέρας με Εργαστήρι Θεατρικού Παιχνιδιού
  • Επίσκεψη στο Μουσείο Κούκλας με Εργαστήρι Κατασκευής Κούκλας