Στις 6.3.2025 ημέρα Τρίτη, στα πλαίσια του εορτασμού της παγκόσμιας ημέρας κατά της σχολικής βίας διοργανώθηκε με διαθεματική συνεργασία του μαθήματος των καλλιτεχνικών και της γλώσσας και με πρωτοβουλία της κ. Γρίβας Ουρανίας και Καραϊσκου Αικατερίνης, καθηγητριών του σχολείου μας, μια δράση. Αυτή η δράση αφορούσε την κατασκευή εκ μέρους των μαθητών μιας αφίσας με χρωματισμένες παλάμες και συνθήματα υπερ της ειρήνης, της αγάπης, της ισότητας, της δικαιοσύνης, της ελευθερίας, της δημοκρατίας και γενικώς κατά του ρατσισμού.